Drodzy Goście!
Najwyższym priorytetem naszego obiektu jest troska o zdrowie jak i bezpieczeństwo naszych Gości. W związku z występującą pandemią COVID-19 nasz hotel zastosował wszelkie wymagane procedury, niezbędne do przyjmowania Was zupełnie bezpiecznie już od 4 maja.
W celu zabezpieczenia Waszego pobytu podjęliśmy następujące kroki:
- w pełni gotowe i wyposażone w mydła i żele antybakteryjne pokoje
- na każdym piętrze oraz w miejscach ogólnodostępnych takich jak winda, schody znajdują się pojemniki z płynem do dezynfekcji
- przy meldunku, w Recepcji może znajdować się tylko jedna osoba. Kolejne oczekiwać będą z zachowaniem bezpiecznej odległości
- Recepcja obsługuje Gości w jednorazowych rękawiczkach oraz lada recepcyjna będzie poddawana każdorazowo dezynfekcji
- zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych, Gości sami obsługują terminale płatnicze zabezpieczone w folie, które po każdym użyciu są dezynfekowane
- w jednym pokoju będzie mogło zostać zameldowanych kilka osób, pod warunkiem, że są one rodziną, jednakże w całym obiekcie nie może przebywać więcej niż 130 osób
- sprzątanie pokoi odbywa się tylko i wyłącznie na życzenie klienta
- restauracja pozostaje nadal zamknięta dla Gości z zewnątrz natomiast dla Gości hotelowych proponujemy Gościom serwis dań bezpośrednio do stolika z zachowaniem bezpiecznej odległości co 2 metry w wyznaczonych strefach
- nasza restauracja, lobby oraz inne pomieszczenia są codziennie, kilkukrotnie dokładnie dezynfekowane
- personel hotelu jest wyposażony we wszelkie środki ochronne
- hotel posiada trzy klatki schodowe (jedna klatka główna komunikacyjna i dwie boczne ewakuacyjne)
- oraz wentylacja grawitacyjna
Nieprzerwalnie monitorujemy zmiany w zaleceniach i wytycznych w trosce o jak najwyższy poziom świadczonych usług oraz bezpieczeństwo gości i personelu.
Dostępność usług gastronomicznych, basenu, kręgielni, salki fitness i innych udogodnień w hotelu może podlegać zmianom.
Na wszelkie pytania, chętnie odpowiemy Wam telefonicznie +48 663278819 lub mailowo recepcja@skalnyspa.pl